25 Mart 2015 Çarşamba

STEPHEN KING - KARA KULE SERİSİ

Seri, King' in yarattığı fantastik bir paralel evren olan orta-dünyada, hayatta kalmış son silahşor olan Roland' ın, "geçip gitmiş" dünyanın kötü gidişatını durdurmak için, varlığın merkezi olan Kara Kule' ye yaptığı tehlikeli yolculuk anlatmaktadır. İlk başta kendi başına çıktığı Kara Kule yolculuğunda yanına birkaç yoldaş daha edinen Roland çeşitli mekânlardan ve zaman tünellerinden geçerek büyülü ve sıradışı dünyalarda birçok savaşa girer.
Siyahlı adam tehlikeli büyülerle dolu ölüm yolunda kaçıyor, katil kovalıyordu. Bu kovalamaca yolun sonundaki KARA KULE'de sona erecek miydi?Çılgın bir kâhin, konuşan iblisler, ölmemiş bir çocuğun ruhu KARA KULE'de kimleri bekliyordu?...





2 yorum:

  1. bu seriyi okudum... son kitap hariç... muhteşem başlayan, fakat sonrasında aşırı zorlama kurgusuyla açıkçası beni bezdirdi... ilk kitap benim için efsanedir. 2 ve 3 te iyi ilerliyor ancak 4-5-6. kitaplar sonunu bağlayamama kaygısı taşıyor... o yüzden 7. kitabı okumadım belki hata yaptım ama çok zorluyor...

    YanıtlaSil
  2. Sayfa sayıları eksik mi tam mi kitap 500kusur sayfa ama burda yüz sayfa gözüküyor neden acaba tam mi kitap lar

    YanıtlaSil